segunda-feira, 8 de março de 2010

Ilha... ILHA GRANDEEEE

HOlitaaaas ositos de nieveeeeeeee

bueno, acabem de tornar ben gambetes d'uns dies fantaaaastiics!!! ara ens anyorem i tot! hem tornat a la favela, a la realitat dura del brasil i a la que no ens ha tractat del tot be!
total, vam marxar dijous a començar la nostra vida dins del mon del couchsurfing!!! cre que alguna vegada us n'hem parlat! es una cosa tipu wwoof lo k vaig fer a australia pero sense el tema organic i de treball! simplement gent que ofereix el seu sofa (terra, llit, el k sigui) en el qual pots passar uns dies sense pagar res!!! de puta mareeee doncs vam buscar un aqui a´propet de rio per sortir uns dies de la gran ciutat! i a unes horetes al sud vam trobar un noi KELVIN que ens va dir que encantat que podiem anarhi! total que hi vam anar dij mati... alla no parava de ploure :( joooo pero davant hi ha una ilhaa (ilha grande) en la qual el guillem i el pau ja hi havien anat i havien dit maravelles... la ilha que l'1 de gener va tenir un derrumbment i van morir 30 o 40 persones! va surtir a la tele i tot a espanya! bueno, es molt fangos aquella zona i va ploure moltiiiiiissim i per aixo va passar! pero a laltre punta don vam anar nosaltres! total, k div al mati vam agafar un barco i vam anar cap alla.... vam arribar ben nuvolat pero va donar per passejar, veure alguna platja, escoltar molta musica en viu, buscar alberg.... em vaig enrecordar molt daustralia! el paisatge sassemblava, l'ambient tambe, turista pero no alla en plan super poblat... el poblet principal te 4 o 5 carrers nomes... aixi k tp hi cap moolta gent!!!
ja vam trobar un alberg ben maco, amaques per alla, bona gent.. nos vam acabar dormint al camping de l'alberg k era mes barat! :) una birreta, anar a sopar alla al mig del poble a una terrasseta... despres escoltar musica en viu, bossanova i llavors sens van venir a presentar 2 nois de la ilha, que anaven a fer una festeta a un veler d'un amic, si ens voliem apuntar... total que vam anar nes 20 persones, a un barco de vela! tocant la guitarra, jambees, cantant, cervezeja, churraskito... una mika de forro i samba...!!! total, una nit ben guay! quiina pena que no ens poguessim quedar mes dies!

l'endema ens vam llevar a les 8 del mati, un esmorzar bonissim! kin alberg mes guay, fruita, pastis, kellogs, galetes, pa amb embutit i mantega, sucs naturals...vaya sembla un esmorzar del NH! ben contentes ja us podeu imaginar jejejej
ja ho teniem tot preparat i vam marxar a fer una excursioneta a una platja! a la ilha no hi ha ni un cotxe, tot a peu o en bici... vam anar cap a una platja, una de les mes bonikes, eren dues hores de caminada per les muntanyes de la ilha! uns paisatges super xulos, en plan pel mig de la selva... FEIA SOOOOL increible pero cert, despres de 10 dies sota la pluja arribavem a la illa i feia sol! tope guay, tranquiles, vam passar per 3 altres platges, tambe paradisiakes, super tranquiles, dos casetes de hippies, un camping.. i finalment vam arribar a la platja on anavem! tambe mooolt maca, banyet tranquil, prenent el sol... i vam decidir tornar tambe a peu (hi havia unes barques k per poc et portaven de nou al poble pero per un dia k feiem algo desport... i a mes un passeig maco... vam veure cranks grans, esquirols, micos...! us hagues enkantaaaat!!!! total, a mig cami es tapa el cel i puuuum llams, trons! vaya tela... els camins sembalven rius, els peus tot enfangats, mullats, reslliskant... soles un fred tot mullat jejejej la marina amb una mika de por (per les esllaviçades i tal) jo la veritat es ke no jejejejeje aixi k ja la vaig animar! total, vam tornar sanes i salves i amb una expeirnecia mes a explicar!

nose... daquestes experiencies que per molt curtes que siguin no se... et carreguen denergia positiva, i et fan oblidar tot el que no et fa estar be!!! ja ens hi voliem quedar mes dies.. a viure! jajajaja amb els que vam coneixer a la nit ja ens hem intercanviat emails i un dell te un bar i ja ens h dit k podria haver la possibilitat e fer temporada destiu alla ( de setembre a gener) jajajaja para no sembla gaire viable ara per ara jejejeje
total... que nos hemos enamraaaao! ja necessitavem una mika aixo! k aki Rio no ha funcionat gaire i pufff tambe desgasta una mika! hem decidit k en 4 o 5 dies pirem daki i posem rumbo cap a Salvador de Bahia i el nordest del brasil!!! :) de vacaciones! ara buscades i no forçades jejejeje
ups, ja us foto rollos.. perdoneu! mhe animat soleta!!! res mes, que estem a Rio, ara toca la part dura de xerrar amb el germa i dirli k pirem.. a veure com sho pren! pero li vam donar un ultimatum a nivell de feina i ni ha respost aixi k molt no ens pot dir! ja ire contando

un petonas enoooormeeeee! cuideuvos i no passeu gaire freeed que ja mhan dit k tornen a baixar les temperatures! jo ja us enviaria una mika de solet.... pero IT'S IMPOSSIBLE.. sorry

biejo, xeru, saudades se cuidaaaaam

aaaah! i animeu al barça, no pot ser que el madrid ja vagi per davant!!!

Um comentário:

1. Es el 3er cop que ho intento, serà possible???
    Molt xulo ilha grande, sobre tot envejo el sol i la calor ara que per aquí hem tingut la nevada del segle, encara que per nosaltres, que seguim amb llum i no hem estat tirats 4-6-8h a enlloc, ha estat molt xula!!, impresionant el paissatge de BCN!.

A veure si la feina s'arregla una mica, encara que pel que dieu no te pinta, llàstima.

Un petonent ben maco, ara des del fred i el sol!